Vienkārši var būt taisnība, ka nekad nav bijis labāks laiks, lai iegūtu laivu copei. Kaut arī šis apgalvojums var likties lidot, saskaroties ar dažiem mēģina saimniecisko laiku šajās dienās, pati iespēja izjust brīvības sajūtu, ka laiva dod jums un jūsu ģimenei un iespēja koncentrēt savu uztraukums uz veikšanu un nozvejojot zivis var izrādīties Šobrīd mums ir nenovērtējams līdzeklis pret mūsu darbavietu pasaules problēmām.

Šajā paplašinātajā labākajā laivošanas slejā mēs esam apvienojušies, lai piedāvātu savlaicīgas idejas un ieteikumus lasītājiem, kuri ir ieinteresēti noslēgt līgumu par jaunu laivu / jaudu. – Ed.


Seal the Deal

Vienkārši pasākumi, lai uzlabotu laivas copei pirkšanas pieredzi

Lielākā daļa nozares ekspertu piekrīt, ka labākais laiks gados patērētājiem pirkt laivas ir “kad vien viņi ir gatavi.” Bet tie, kas māca mazliet vairāk par laivu pirkšanas procesu, var gūt finansiālas priekšrocības un baudīt pieredzi.

“Pirmā lieta, kas jums jādara, ja neesat nolēmis, ir noteikt, vai vēlaties jaunu vai lietotu laivu,” saka Keith Ammons, Discover Boating eksperts par visām lietām, kas kuģo ar nosaukumu “The Boating Guy”. “Parasti tas, ko es saku, ir tāds, ka, ja jūs esat jauns laivu braucienā, nopērciet jaunu. Ja jūs esat vecs sāls, jūs varat izpētīt izmantoto kategoriju.”

Jaunas laivas, piemēram, jaunas automašīnas, ātri nolieto priekšgalā. Vidējais boater parasti uzlabo reizi sešos gados. Līdz brīdim, kad jaunie laivu turētāji jau sen ir iegādājušies savu vērtīgo īpašumu, viņi precīzi zina, kas viņiem patīk, un viņiem būs jāpārvar sākotnējais nolietojuma kritums.

Apmeklējot copes laivu šovu

Ja jūs vēlaties iegādāties jaunu, otrais jautājums kļūst “Kad man vajadzētu nopirkt?” Amons saka. No septembra līdz februārim ietilpst laivu izstādes sezona, un Ammons apstiprināja, ka piedāvājumus var uzrādīt izstādēs.

Lūk viņa pamatojums:

  • • Visi pašreizējie modeļu gada kuģi pakāpeniski tiek izbeigti, un ražotāji var piedāvāt stimulus tirgotājiem, kurus tie var nodot patērētājiem.
  • • Ražotāji vēlas uzzināt, cik daudz jaunu modeļu viņi būs jāveido; viņi mēra, ka gan kritums laivu šovu un ziemas laivu šovs .
  • • Ražotāji vēlas uzzināt, kuri pircēji dod priekšroku jauna tipa gada laivām , un viņi vēlas iegādāties dažus no šiem agrīnajiem korpusiem patērētāju rokās (līdzīgi kā stimulēšanas iespējas šeit).
  • • Daudzi tirgotāji var tikt pārstāvēti vienā demonstrācijā, ļaujot pircējiem nopirkt piedāvājumus.

(Lai atrastu copes laivu šovu sarakstu, konsultējieties ar BoatUS vai NMMA .)

Ja jūs plānojat nopirkt pie izstādes, dodieties gatavi slēgt darījumu, saka Ammons. Daži pircēji izvēlas apmeklēt vairākas izstādes sākotnējam pētījumam, taču daudzi tagad pavada laiku tiešsaistē, izmantojot tādus resursus kā Discover Boating un Grow Boating, lai nodrošinātu kuģu pirkšanu.

Ierobežojiet savu izvēli ar trim vai četrām laivām un ziniet, cik daudz jūs vēlaties tērēt. Kontu uzglabāšanas, apdrošināšanas un darbības izmaksas, kā arī veikalu finansēšanas iespējas. Visbeidzot, jūrā izmēģiniet savas divas galvenās izvēles vai nu izstādē, vai caur tirgotāju pirms došanās ceļā.

Vietējās laivas pirkšanas iespējas

Ja laivas izstādes neatbilst jūsu pirkšanas grafikam, jūs varat izvēlēties nopirkt tirgotājus jūsu reģionā. Tomēr ņemiet vērā, ka šis process neatņems jūsu pēdējo automašīnas pirkšanas pieredzi. Kuģa pirkšana un automašīnas pirkšana var ievērojami atšķirties. Ammons un Terija Lēce, Marine Industry Dealership sertifikācijas programmas “Grow Boating” direktors, norāda uz vairākām galvenajām atšķirībām:

  • Izmaksu peļņa ir mazāka par copes laivu pirkumiem, tāpēc pircējiem nevajadzētu sagaidīt lielas atlaides.
  • • Pat lielākie ražotāji gadā ražo apmēram 1000 laivas.
  • • Copes laivu tirgotāji neuzstāda veikalu blakus viens otram jebkura veida “koncesijas rindā”, piemēram, automašīnu pārdevēji.
  • • Daži laivu ražotāji ļauj jebkuram tirgotājam nodrošināt garantijas segumu jebkuram pircējam (kā to dara lielākā daļa automobiļu ražotāju); tomēr daži kuģu būvēti pieprasa pircējiem, lai viņi saņemtu garantijas servisu atpakaļ pārdevējam.

“Viena lieta, ko es gribētu zināt kā patērētājs, ir tas, cik ilgi izplatītājs ir bijis biznesā,” saka Leitz. “Tas nenozīmē, ka nav ļoti labu jaunu tirgotāju, bet es gribētu zināt.”

Cik ilgi dīleris ir pārdevis konkrētu laivu līniju, var būt arī vērtīgs gabals mīklu. “Acīmredzot, jo ilgāk izplatītājs ir iesaistīts šajā zīmolā, jo zinošāks viņš būs un labākas attiecības viņam būs (ar ražotāju),” viņš saka.

Runājot ar tirgotāju, uzziniet, kā viņš tevi un copes laivu atbalstīs. Ja jūs dzīvojat Fort Lauderdale, Florida un vēlaties nopirkt no Miami tirgotāju, vai jūs varēsit doties uz Lauderdale izplatītāju garantijas darbu veikšanai? Ja jūs piestājat vietējā jahtu ostā, vai jūsu izplatītājam ir pieeja šai jahtu piestātnei, lai sniegtu pakalpojumus?

“Tas ir kā jebkurš cits lēmums,” saka Leitz. “Jums ir jāizlemj, vai jūs apmierina piedāvāto atbalsta līmeni.”

Laivu būves nozares standartu sanāksme

Patērētāji var arī izpētīt, vai viņu reģiona tirgotāji ir kvalificējušies Marine Industry Dileri Sertifikācija. Pēdējos divos gados uzņēmums Grow Boating ir izmantojis šo brīvprātīgo programmu, lai uzlabotu klientu apmierinātību. Līdz šim organizācija ir sertificējusi aptuveni 440 tirgotājus, no aptuveni 4000 visā valstī.

Dīleri, kas vēlas kļūt par sertificētiem, apmaksā un piedalās visu dienu darbnīcā, kas aptver septiņas galvenās jomas, tostarp klientu attiecības, kā arī darbinieku un iekārtu prasības. Tirgotājiem ir jāapliecina arī pārdošanas un apkalpošanas procedūras, kā arī jāiekļauj obligāta klientu uzraudzība.

Pēc darbnīcas Grow Boating trešās puses darbuzņēmējs apmeklē izplatītāju, lai pārliecinātos, ka tas atbilst sertifikācijas kritērijiem. Tirgotājiem ir jāiesniedz ceturkšņa dokumentācija un ik gadu jāpārbauda, ​​lai gan šim procesam pašlaik nav nepieciešama vietnes apmeklējums.

Sertificētiem tirgotājiem ir arī jāpievieno organizācijas patērētāja likumprojekti redzamā vietā. “Mēs nevaram garantēt perfektu pieredzi, bet patērētājam būs atkārtojama pieredze,” saka Leitz. “Ja kaut kas notiek nepareizi, ir izveidota sistēma patērētāju problēmu risināšanai.”

Nozares klientu apmierinātības ziņojumi atbalsta sertifikācijas procesu. “Patērētāji ziņo par lielāku apmierinātību ar saviem tirgotājiem, kuri ir sertificēti pret bezcerificētiem,” viņš saka. “Ne tikai viņiem ir labāka pieredze koncesijā, viņi ir lielāki apmierināti ar produktu, vai tas ir laiva vai dzinējs.”

Visbeidzot Leitz saka, meklēt tirgotāju, kurš vēlas uzzināt vairāk par jūsu kuģošanas paradumiem un ir gatavs atrast laivu, lai atbilstu jūsu vajadzībām, nevis piemērotu jums copes laivu izstāžu zālē. “Jūs veidojat attiecības,” viņš saka. “Jautājums ir: Vai jūs vēlaties īstermiņa vai ilgtermiņa vienu?”

– ar Chris Woodward

Finansējums: tas var izjust atšķirību nekā pirms tam

Nebaidies! Jūs joprojām varat viegli atrast finansējumu, lai atbalstītu jaunas vai lietotas laivas iegādi. Bet process ir nedaudz mainījies. Piemēram, daži bijušie jūras aizdevēji, piemēram, Wachovia, Key Bank, Regions and Citizens National, pārtrauca jūras finansējumu. Bet lielākā daļa joprojām ceram parakstīt savu jauno bērnu. Tas nozīmē, ka šie aizdevēji pašlaik meklē lolojumustrādi, izmantojot savu mājas kapitāla kredītlīniju, lai finansētu jūsu kuģa iemaksu. Mūsdienu globālajā finanšu vidē visas puses ir kļuvušas daudz piesardzīgākas un konservatīvākas.

Saskaņā ar Boba Allena, kurš pārvalda Trident finansējumu Fort Lauderdale, Florida, vienkāršie fakti ir šādi: “Ja jūs plānojat aizņemties mazāk par 100 000 ASV dolāriem, gaidiet, ka to saņemsit 10 vai 15 gadus nevis 20 vietā. Un cik mazāk naudas vēlaties , jo augstāka būs procentu likme, ko jūs maksājat. “ Allens pauž pārliecību, ka aizņēmumi vairāk nekā 100 000 ASV dolāru apmērā nodrošina gan vislabākās cenas, gan labākos nosacījumus. “Citi apsvērumi,” turpina Allens, “gandrīz visaptveroša prasība ir par 20 procentiem iesākto maksājumu. Negaidiet, ka no 10 līdz 15 procentiem samazinās darījumi. Turklāt lielākajai daļai aizdevēju tagad ir nepieciešama jūras apsekošana lietotas laivas copei, kas ir vecākas par diviem gadiem. “ Alēns saka, ka dažas lietas tomēr nav mainījušās. Piemēram, aizdevēji regulāri iekļauj pārdošanas nodokli kopējā aizdevuma summā, pēc tam nodrošina 80 procentus no kopējās summas. Un, protams, ikviens pieprasa apdrošināšanas apliecinājumu noslēgumā. Preses laikā likmes svārstījās no 6,99 līdz 7,25 procentiem. “Interesanti, ka cenas netika samazinātas, kad galvenais samazinājās rudenī,” saka Allens, norādot, cik daudzi patērētāji tika “miffed” šajā faktu.

“Turklāt aizdevējiem ir tikai nedaudz stingrāki kredītreitingi: ja 660 gadījums bija labs, lielākā daļa uzņēmumu tagad dod priekšroku 680 līdz 700. Vēl viena nesenā maiņa ir tā, ka lielākajai daļai aizdevēju tagad ir vajadzīgi divu gadu nodokļu deklarācijas, kad viņi neprasīja jebkura iepriekš, “piebilst Allens.

Starp citu, kredīta stingrība arī noveda pie tā, ka tirgotāji rūpīgāk par darījumiem. Neplāno saņemt finansējumu copes laivai, kas ir vecāks par vintage 1978. gadu.

Allens un citi piekrīt, ka, ja jūs vēlaties iegādāties laivu, joprojām ir daudz naudas. Faktiski, lai gan cilvēki ir klusāki par to, joprojām ir daudz laivu tiek pirktas un pārdotas – pat šodien.

– Dean Travis Clarke

Atgriešana: alternatīvas

Visi piekrīt, ka stikla šķiedras laivas vienkārši neaiziet. Ar pienācīgu rūpību tie var praktiski palikt mūžīgi. Tātad iemesli, kāpēc pirkt jaunu copes laivu un pārdot veco, izriet no mūsu personiskajām vēlmēm kaut ko citu, kaut ko lielāku vai mazāku, vai tikai atšķirīgu. Bet, kā jūs esat pastāvīgi dzirdējuši plašsaziņas līdzekļos, mēs dzīvojam ekonomikas satraucos. Daudz par mūsu laivu pirkšanu ir mainījies, sākot ar finansējumu, ko mēs varam atļauties ar labu sirdsapziņu.

Tātad, lai gan laiks var būt nogatavojies, lai iegūtu labāku piedāvājumu par jaunu laivu copei nekā jebkurā laikā vēsturē, varbūt jūsu apstākļi diktē, ka jums vajadzētu ilgāk palikt uz veco mēģināto un patieso. Bet vai jūs domājat par mazliet spiffing to? Jauns krāsošanas darbs? Progresīvākās elektroniskās sistēmas? Vai arī kā likvidēt tās vecās spēkstacijas, kurām nav ieguvējas no jaunākās inženierijas un tehnoloģijām, un aizstāt tās ar lielāku degvielas patēriņu, tīrāku un klusāku piedziņu?

Acīmredzot, ja jums ir jumta jauda, ​​jūs varat tirgot savus divus 150 gadus vienam 300 vai tamlīdzīgi. Lai uzzinātu, kas ir ieteicams, sazinieties ar izplatītāju vai ražotāju. Izmainīt outboards ir viegli. Pārslēdzot vecās gāzes padeves gāzes inboards jaunākiem vai dīzeļdzinējiem – tagad tas ir vairāk iesaistīts. Vislabākais veids, kā to izpētīt, ir sazināties ar tuvāko dīzeļdegvielas izplatītāju un uzdot jautājumu, vai viņi ir izdarījuši šādas izmaiņas jebkurā citā kuģī. Jums, visticamāk, būs jāpielāgo motora stiprinājumi, pārnesumkārba, vadu kabeļi, degvielas tvertnes un, iespējams, izplūdes gāzes. Dažos gadījumos tas var būt relatīvi vienkāršs slēdzis. Citos gadījumos jūs varat izlemt, ka ir ātrāka un vieglāk nopirkt jaunu laivu copei. Izdevīgākais ir ražotājs un dzinēju izplatītājs.

Kā nopirkt labu laivu copei jūrā?

Vai Tu šoziem jau peldēji? Es vēl neesmu pārstājis, daudzi mani uzskata par traku, bet es tā nedomāju. Neierastas lietas, tevi nepadara par traku, toties piepilda dzīvi ar nebijušām emocijām. Blogu es izveidoju, lai aprakstītu iespējas, kādas mums paveras te pat.

Tagged on: